...

LightBlog

Breaking

LightBlog

السبت، 11 أغسطس 2012

كلمات اغنية : لا تنسانا … محمد نوح

أنا ما اعشق حبيب إلاك
ياللي ماليش غيرك
أنا طيري منذ رآك
لايف على طيرك
عدي البحور عدي
فيه سفينة مسحورة
يدك على يدي
عصفور وعصفورة
أنا من بداية الكون
بحلم نكون اتنين
يا رب كون في العون
واجمع بقى القلبيبن
سبحانه من سواك
وخلف معاك نورك
دنا ما اعشق حبيب إلاك
يا للي ماليش غيرك
***
خلي الدراع خلي
ف دراعي يا خلي
ياللي بحنان شايلك
بيني وبين ضلي
انت الحياة إنت
قمري اللي تاه انت
يا مصاحب الأسفار
راجع لنا إمتى؟
يا حبيبي ماليش غيرك
فلا تسانا يا حبيبي.. لا تنسانا
***
الطير بيحض وليفه حتى جوا الريح
خليك بقلبك معايا
لو كنت حتى جريح
أنا عمري ما بنساك
يا حبيبي في الجرح والتفاريح
فلا تنسانا.. لا تنسانا
يا حبيبي ما أحلاك
وما أحلى إسفاراك
ما اعشق حبيب إلاك
ياللي ماليش غيرك
فلا تنسانا

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

Adbox